Scroll Top
Najčešće postavljena pitanja

Garancija svih fiskalnih uređja je 12 mjeseci.

Fiskalni uređaji mogu biti FISKALNI PRINTERI ili FISKLANE KASE. Razlika je u tome što FISKALNE KASE na kućištu imaju tastaturu i svi podaci se unose, štampaju izvještaji i računi putem zadavanja komandi direktno sa tastature. Za razliku od fiskalne kase, FISKALNI PRINTER se povezuje sa računarom (USB i dr.) i sve komande se zadaju putem programa sa računara.

FU se odabira na osnovu toga koliko u prosjeku pravi računa na dnevnoj bazi ili na osnovu broja artikala (usluga) koje će koristiti za pravljenje računa. U principu, klijenti koji imaju malo artikala (usluga) koje će koristit i nema veliki broj računa dnevno, najbolji izbor je odabrati FISKALNU KASU. Za veće promete i i za one koji imaju računarski softver za pravljenje računa i dr., trebalo bi odabrati FISKALNI PRINTER. Pored toga, za jako prometna mjesta treba odabrati kvalitetniji FU. Ovlašteni servis NALTECO Vam stoji na raspolaganju za konsultacije vezano za izbor FU.

Ovlašteni servis NALTECO nakon fiskalizacije FU, po zahtjevu klijenta, besplatno vrši kratku obuku za korištenje FU. Klijentu će se nakon toga pomoći i telefonski, ukoliko klijent bude imao problema prilikom započinjanja rada sa FU na svom radnom mjestu. Pored navedenog, uz svaki FU se isporučuje proizvođačevo “Uputstvo za upotrebu” u kome imaju opisani svi postpupci za korištenje FU.

Zakonska obaveza svakog vlasnika FU da isti dostavi ovlašteno serviseru na redovni tehnički pregled jednom godišnje, najkasnije godinu dana od fiskalizacije FU ili od zadnjeg tehničkog pregleda. Prilikom tehničkog pregleda se provjerava tehnička ispravnost uređaja kao i provjera slanja izvještaja na server PU.

Ukoliko se jave problemi u radu FU najbolje je da klijent odmah kontaktira ovlašteni servis na e-mail info@nalteco.ba ili telefonski. U najkražem mogućem roku će korisnik biti upućen u korake i način rješavanja opisanog problema sa FU.